arkadaşlar yarışmanın herkes için eğlenceli geçmesini diliyorum... inşallah kötü bir olay gerçekleşmez ve ülkemizi en iyi şekilde desteklenir... Dede Korkut' a başarılar eminim ki başarılı olurlar. Sonuna kadar arkanızdayız.:)) bu arada Aydın' a çok geçmiş olsun. End production da gördüm baya iyiydi bir kaç yara dışında. Umuyorum ki yarışma günü kendini iyi hisseder ve ülkemizi en iyi şekilde destekler...