ben kültür kolejinin 2006daki gitaristiyim :))))
16sında ne kadar da kalabalık gidicez annatamam yani 10 kişi...
okulumu bu katılımcı ruhundan dolayı buradan kutlamak istiyorum
ama neler kaçırcaklarını bilmiyolar.
tabi en büyük kayıpları "rimi rimi ley" olcak