hehe! igrenç bi prova geçirdikk!ama olsun adi üstünde prova..yarin finaldekinden de güzel çalip söyleyecegimize eminim! bütün okullarin provalarini izledim neredeyse ve çogu okul ses düzeninden yakindi..ama bunlarin yarin tekrarlanacagini sanmiyorum.bugün iyice anlasildi ki buradaki konuk gruplarin hepsi muhtesemler! HEPINIZI TEBRIK ETMEKTEN BASKA BIRSEY YAPILAMAZ SANIRIM!HELAL OLSUN!Yarin herkes eglenecek ve ileride akilda kalacak muhtesem bir ani olacak!Yarin görüsmek üzere!''Göztepe Ihsan Kursunoglu Lisesi Solisti''