arkadaşlar Dede Korkut Lisesi ni tebrik ederim ama bence Sırbistan haketmiştii.bu arada şu bahsi geçen kokteyl de çok müthişmiş dogrusu(sucuk ekmek +lokum)insan daha ne isterki dimi? 5 ülkeyle dünya çapında yarışma organizasyonuda çok ilginç olmuş açıkçası:)))