selam ben kultur ün gitaristi Alper.
Ben gayet eylendim guzel bi gündü. once konuk olarak cıktık sarkımızı caldık sonrada barlas kardeşmle ckıp athenanın arkasında atıştık gzeldi baya..
ödüllere gelirsek afferim dede korkuta ama bence sırbistan daha cok haketti o ödülü. benim dşüncem boyle valla.