Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stars Of Tomorrow Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • Elerki • 16 Nisan 2005 00:00 • #602914
    Arkadaslar ülkemizde çok fazla uluslarasi lise yarismasi var zaten dilediginize katilip birinci olmayi deneyebilirsiniz!YA LÜTFEN! Arkadaslar buna benzer bir organizasyon ILK kez deneniyor ülkemizde.Herkes isterdi daha çok ülkenin katilimini ama elden ne gelir?5 okul vardi ve bence içlerinde en iyi iki okular Türkiye ve Sirbistan Karadag idi..Dede Korkut'un performansi bence oldukça iyiydi kim ne derse desin!Aydin helal abi böyle bir enerji hiçbir okulun solistinde yoktu!Tebrik ederim!Orkestra bakimindan da oldukça iyiydiniz!Ve son olarak sunu söyleme istiyorum!Bugün bizim konuk okullari izleyen 4 yabanci okul harbiden tirsmistir yani performanslari görünce!!!!! ;) Bence HEPIMIZ muhtesemdik!Bugün gerçekten bizim günümüzdü!Baran ve Alper'i de tebrik etmek istiyorum ayrica!Her kisinin harci degil athenayla birlikte çalmak!Helal olsun!BARAN! ABI FAN KLÜBÜNÜ KURACAM VAR YA! :))) Herkese gelecekte basarilar! Albüm kayitlarinda görüsürüzz!!! ''Göztepe Ihsan Kursunoglu Lisesi Solisti''
Bu konunun tüm mesajları