Güzel bi gündü ama süperdi diyemicem. Final gecesi çok daha güzeldi bence. Katılımcı insan sayısı o kadar azdı ki yani athena boş salona söyledi de denebilir.
Ayrıca sanki bana athena konseri çok kısa geldi. Daha uzun olmalıydı. Bi de Alper çalarken gitarının sesini hiç açmadılar duyamadık ne yazık ki o muhteşem gitarı...
Ayrıca kokteyl kokteyl dedikleri sucuk partisiymiş... Yani eve ağzımız koka koka geldik.
Öyle ya da böyle geçti gitti işte ama benim içimde kalan bişi var. Hani rimi rimi ley de çalıcaktı...