Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ege Üniversitesi Bahar Şenlikleri Grup Başvuruları

  • smirn • 11 Nisan 2005 00:00 • #603041
    heralde siz bu işi çok ciddiye alıyosunuz? hiç kimse zahmet etmesin bence şehir dışından katılmak için , ekipmanlar genelde rezil oluyo mönitör yok , olduğu zamanda kendini duyamıyosun , bence değmez hiç geldiğinize veya çaldığınıza , ayrıca hiç sanmıyorum amatör grupları akşam çıkarsınlar her zaman ki gb öğlen sıcağında beyin kanaması geçirerek çalar çalanlar.. ayrıca.. kimsenin masrafının karşılanabileceğini düşünmüyorum açıkçası..
Bu konunun tüm mesajları