Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ege Üniversitesi Bahar Şenlikleri Grup Başvuruları

  • Single_FACTOR • 9 Nisan 2005 00:00 • #603035
    İzmir dışından Katılacak grupların, Ulaşım masrafı vs.. karşılanacak mı?
  • Single_FACTOR • 9 Nisan 2005 00:00 • #603036
    Vesikalık fotoğraf yerine grup olarak hep beraber çekilmiş fotoğraf olur sanırım ?
  • sky_forever • 10 Nisan 2005 00:00 • #603037
    ekipman var mı neden 1 saat soundcheck dahil demişler yaw böyle bişi olur mu 1 saatte zaten kaç şarkı çalabilcezde bi de soundchecki içine almışlar...??
  • get this • 10 Nisan 2005 00:00 • #603038
    saçmalık...
  • traktör • 10 Nisan 2005 00:00 • #603039
    sahneler nerede kurulacak? öğle sıcağında mı çalacaz yine? o kadar sıcak oluyo ki ( malum izmirde mayıs!!!) ne biz çalmak istiyoruz ne de insanlar o sıcağın altında dikilmek istiyo!!
    buradan yetkililere sesleniyorum. . sesim geliyor mu?
  • Kekibec • 11 Nisan 2005 00:00 • #603040
    evet yetersiz bilgi bunlar..
    tarzlar belırlenecek mı?
    ne kadar surecek, detaylı acıklama yazsaysınız da onca prosedur acıklayana kadar???
  • smirn • 11 Nisan 2005 00:00 • #603041
    heralde siz bu işi çok ciddiye alıyosunuz? hiç kimse zahmet etmesin bence şehir dışından katılmak için , ekipmanlar genelde rezil oluyo mönitör yok , olduğu zamanda kendini duyamıyosun , bence değmez hiç geldiğinize veya çaldığınıza , ayrıca hiç sanmıyorum amatör grupları akşam çıkarsınlar her zaman ki gb öğlen sıcağında beyin kanaması geçirerek çalar çalanlar.. ayrıca.. kimsenin masrafının karşılanabileceğini düşünmüyorum açıkçası..
  • Magnetizma • 11 Nisan 2005 00:00 • #603042
    Olmaz ,Olmamış..!
  • sky_forever • 11 Nisan 2005 00:00 • #603043
    yani cacık olmaz he?
  • Darkened • 11 Nisan 2005 00:00 • #603044
    olmaz...