-
İzmir dışından Katılacak grupların, Ulaşım masrafı vs.. karşılanacak mı?
-
Vesikalık fotoğraf yerine grup olarak hep beraber çekilmiş fotoğraf olur sanırım ?
-
ekipman var mı neden 1 saat soundcheck dahil demişler yaw böyle bişi olur mu 1 saatte zaten kaç şarkı çalabilcezde bi de soundchecki içine almışlar...??
-
saçmalık...
-
sahneler nerede kurulacak? öğle sıcağında mı çalacaz yine? o kadar sıcak oluyo ki ( malum izmirde mayıs!!!) ne biz çalmak istiyoruz ne de insanlar o sıcağın altında dikilmek istiyo!!
buradan yetkililere sesleniyorum. . sesim geliyor mu?
-
evet yetersiz bilgi bunlar..
tarzlar belırlenecek mı?
ne kadar surecek, detaylı acıklama yazsaysınız da onca prosedur acıklayana kadar???
-
heralde siz bu işi çok ciddiye alıyosunuz? hiç kimse zahmet etmesin bence şehir dışından katılmak için , ekipmanlar genelde rezil oluyo mönitör yok , olduğu zamanda kendini duyamıyosun , bence değmez hiç geldiğinize veya çaldığınıza , ayrıca hiç sanmıyorum amatör grupları akşam çıkarsınlar her zaman ki gb öğlen sıcağında beyin kanaması geçirerek çalar çalanlar.. ayrıca.. kimsenin masrafının karşılanabileceğini düşünmüyorum açıkçası..
-
Olmaz ,Olmamış..!
-
yani cacık olmaz he?
-
olmaz...