gerçekten de yeni gelen ufaklıklar diyeyim, bu şekilde yazı yazmayı ya da konuşmayı marifet sayıyor. hadi bunu geçtim de bazıları da "dejenere de türkçe bir kelime değil" falan diyor. onlara sorayım habere konu olan yazı güzel ve hoş mu sizce, ya da "otorgaçlı götürgeç getirgeç de salak ama" gibisinden bir savunmayla maruz gösterilebilecek bir şey mi?
en azından bekçiyi kimse dinlemese de uğraşıyor...