Gerçekten güzel ve üstün bir dilimiz var ama nedense insanlar bunu dejenere etmeye bayılıyorlar marifetmiş gibi. Bu işin içinde medyanın da payı var aslında. Taksim yerine Taxim, yüksek ses yerine yüxexes yazarsan insanlar da bunu marifet yazıp özenirler tabii. Bir de insanların her yeri chat odası veya cep telefonu zannetmesi var, o da ayrı bir eğitim meselesi..