:)))
Buraya bakınca tekrar yazmak istedim...
harflerin yazılmaması herşeyden önce anlaşılırlığı yok ediyor...
bunda haklı bekçi amcam
Kendi dilinden utanan, özenen, kompleksli yazan insanların
yabancı dil özentisi olduğu gözümden kaçmadı nickleri görünce
Tamam Türk'çemizi koruyalım ama burası internet...
siz dışarda insanları haffleri yutup konuştuğunu görüyormusunuz
zaman kazancı..bütün mesele bu...