-
arkadaşı kutlarım tam tarzan türkçesi yapmış... saygı duymak lazım adam yepyeni bir dil yaratmış çünkü bildiğim hiç bir dile benzemiyo özellikle TÜRKÇE'YE..
-
Ben zaten seninle tartışmıyorum Bekçi Babamız. Sen buranın sahibi konumundasın ve tartışmak için tarafsız olamayabilirsin. Yalnız şunu gözardı etmemelisin, söylediklerini eleştiren, söylediklerine katılmayan insanlar var. Gerçekçi bir anket yaparsan ne demek istediğimi çok daha iyi anlayacaksın. Görünen o ki, GaRaJ'daki 20 yaş altı kesim senin söylediklerinin tamamen tersini düşünüyor. Onları böyle kazanamaz, kaybedersin. Amacımız kazanmak mı? Kaybetmek mi? Onlar yine böyle yazmaya devam edecekler, hatta inadına böyle yazacaklar. Sen de her seferinde bunları silmekle, uyarmakla uğraşacaksın. Sen istediğin kadar tartışma, tartışmanın tam kalbindesin :)
-
Türkçe'yi kaybetmemek temel amaç.
Birilerinin benimle inatlaşmasını kafama takmıyorum. İnatlaşmayla ilgili çok güzel bir laf vardır. Buraya yazamam ayıp olur senin özeline mesaj atıyorum biraz gülersin tam da buraya yakışıyor ama işte bekçilik n'aaparsın...
-
ey bu dejenere olayı savunmaya kalkan arkadaşlar en azından şu müzik ve kültür ortamından uzak tutalım bu kişileri. Yapmayın etmeyin 20 yaş altı adam gibi türkçe konuşanlarda var aciz insanları kazanacaksınız diye onları neden kaybedeceksiniz garajın en güzel yanı bu!!!
-
Şunu söyleme gereği duyuyorum ama yazıyorum
Öz türkçe olan Türk Sanat Müziği Sözlerine TÜRKÇE değil denmesi çok komik
benim savunduğum şey bi adamın harfleri yutarak yazmış olduğu şey değil, onu anlamak için bayağı düşünmek gerekiyor
internette insanların serbest olması....konuşması, yazması ve belki tarz yaratmaları buna izin verilmeli
Sanatçı kişilik kısıtlanmayı sevmez..
ama en başta O kişi korur Kültürünü
Dejenerelik büyük bişey değil utanılması gereken bişey
sadece şuna karşıyım insanların kelimelerde kullandığı harf, şekil vs.. bunları dejenerelik olarak algılamayın
bunlar basite indirgemek, güzelleştirmek
bir ressam sürrealist bir resimde adamın gözünü ağzında, kulağını belinde yapabiliyorsa yazı yazan insanda serbest olmalı
Burası da dahil heryerde,
İnsanlar bunları kullanınca, Türkçe'mize bişey olmaz
KORKMAYIN
-
hayır arkadaşlar işin asıl enteresan olan tarafı bunu nasıl başardığı. anlayamıyorum yani böyle bir yazı yazmak için insanlar neden çaba harcarlar. bana komik geliyor. zaten dış ve iç nedenlerden dolayı milletimiz tehlike altındayken biz neden kendi milletimizin ana değerlerinden birolan dilimizi yok etmek için bu kadar çaba harcıyoruz ki. yazık...
-
Bekçi Babamız, Türkçemizi kaybetmeyiz merak etme, ama şunu da unutmaki burası bir "Hakemli Bilimsel Dergi" değil. Öyle olmasını istiyorsan siteye bir de imlâ kılavuzu koy, tam olsun!
Unutmadan söyleyeyim, She'nin yazdıklarına bayılıyorum, 17 yaşındayım diyor, ama öyle sorguluyor ki herşeyi, takdir ettim. Bekçi Baba, ben senin yerinde olsam, bu enerjiye sahip olan herkesi kazanmaya çalışırdım. İçeriğimi daha zenginleştirmek için bu enerjiden faydalanırdım.
Ayrıca, bana bir zamanlar söylenen bir laf vardı, hiçbir zaman unutamam: "Babam mısın? Kocam mısın?" demişti birisi.. Şu anda ben aynı soruyu sana soruyorum Bekçi Babamız :) Babam mısın? Kocam mısın? Niye bu sınırlar? Niye bu baskı? Adamın sana veya siteye gönderdiği mesajı buraya taşımışsın ve tartışmıyorum diyorsun. Yayınlamayacaksan yayınlamazsın, kimsede sana kalkıp birşey demez; ama sen bunu bizim başımızda bir "Hakim" bir "Yargıç" edasıyla söylüyorsun. "Ona göre ha! Burada benim borum öter!" şeklinde algılanıyorsun.
Unutma ki, sana o mesajı buradaki herhangi bir başkası da gönderebilirdi. Birçok kişi bu yazım şeklini kullanıyor. Dikkatli olmamız için bizleri uyarabilirsin, ama seninki uyarı değil, sanki tehdit anlamına geliyor. Dışarıdan baktığın zaman öyle algılanıyor.
Bence üslup konusunda bir problemimiz var, GaRaJ sakinleri olarak biz ve Bekçi Babamız arasında.
-
garaj bekçisi amca arkandayız..sonuna kadar haklısın..
bu arada aşağılarda bir yerde gözüme "Türk'çemizi" diye bir sözcük çarptı..çarpıldım kaldım ya..
saygılar..
-
bravo arkadaşlar size de bu yakışır!böyle devam edelim bakalım neler olacak?
-
şu tikilerden bir kurtulamadık her yerden çıkıyorlar..allah düşmanımın başına vermesin