Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

Bu konu şu haber ile ilgilidir: İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası
  • divinemusic • 14 Nisan 2005 00:00 • #603313
    Yazmak istesem yazamam :D
  • fadeouts2003 • 14 Nisan 2005 00:00 • #603315
    super tek kelimeyle super daha ne diyebilirim ki :))
  • AMYLEE • 14 Nisan 2005 00:00 • #603316
    mükemmel bir yazım tarzı...arkadaşı kutluyoruzz...sonuna kadar destekliyoruzz seni bekçimm...kim ne derse desin...
  • She • 14 Nisan 2005 00:00 • #603317
    daha önce yazdııım şeyi bekçim silmiş
    bu konu hakkında tek diicem şey

    ALTTAN İTTİRMELİ ÜSTTEN TÜTTÜRMELİ ÇOK OTURGAÇLI GÖTÜRGEÇ
    türk dil kurumuna göre Trenin tarifi
  • She • 14 Nisan 2005 00:00 • #603318
    ayrıca dede korkut'u düzgün yazmış...
    saygılı insan
  • burnout • 14 Nisan 2005 00:00 • #603319
    yahu böyle yazmak normal yazmaktan daha zor geldi bana şimdi
  • GaRaJ Bekçisi • 14 Nisan 2005 00:00 • #603320
    She'nin yazdığı silinen yorum...

    kesinlik L karshıym olmamsı g rekyo chok ayp :P


    Bu yazım bütün kültürümüze zarar veriyor. Yapmayın...

    Türk dil kurumunun bahsetteğin yeni kelimeleriyle, karşısında durduğumuz Dejenere Türkçe sorunu aynı şey değil, defalarca anlattım...

    Herkes anlayana kadar da anlatmaya devam edeceğim. Aşağıdaki yorumumu okuyabilirsin.
  • She • 14 Nisan 2005 00:00 • #603321
    onu ünlem olsun diye yazdım ben bekçi amca!!!
  • SoDoM • 14 Nisan 2005 00:00 • #603322
    gerçekten de yeni gelen ufaklıklar diyeyim, bu şekilde yazı yazmayı ya da konuşmayı marifet sayıyor. hadi bunu geçtim de bazıları da "dejenere de türkçe bir kelime değil" falan diyor. onlara sorayım habere konu olan yazı güzel ve hoş mu sizce, ya da "otorgaçlı götürgeç getirgeç de salak ama" gibisinden bir savunmayla maruz gösterilebilecek bir şey mi?

    en azından bekçiyi kimse dinlemese de uğraşıyor...
  • pearl • 14 Nisan 2005 00:00 • #603323
    evet yetti artık böyle yazmayın uzun uzun okunaklı okubaklı yazın