Bazı şeyler bizi bunları yapmaya itti ve biz de yapıyoruz.
çünkü bu düzeltme her ne kadar hemen olabilecekse de, topluma yayılması o kadar kolay olmayacak diye düşünüyorum. Tam tersine, giderek daha da artacakmış gibi gözüküyor
grafik unsurlarının çatısını oluşturur... Bunların dille hiç bir ilgisi yok. GNCTRKCLL'nin ve CMYLMZ'ın olmadığı gibi.
ama bekçi amca açısından bakarsam olaya
yani "empati" kurarsam
-"burası benim mekanım ben nedersem o olur, sende misafirsin"
misafir umduğunu değil yazılması gerektiği gib yazar"
aslında olay bundan ibaret