Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

Bu konu şu haber ile ilgilidir: İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası
  • Darkened • 14 Nisan 2005 00:00 • #603303
    adam iyice abartmış ... :)))))))
  • Loki • 14 Nisan 2005 00:00 • #603304
    cep telefonuyla mı yazılmış bu?
  • gizem_cobain • 14 Nisan 2005 00:00 • #603305
    bekçi haklısın iyisin hoşsunda dejenere de türkçe bi kelime değil takdir edersin ki..
  • Smarty • 14 Nisan 2005 00:00 • #603306
    Korkunç başarılı bir Türk genci daha...
  • Ktulu • 14 Nisan 2005 00:00 • #603307
    MOHAHAHAHAHAH!!

    Helâl olsun bekçimiz de güldürebiliyomuş arada sırada :)))))))))))))
  • GaRaJ Bekçisi • 14 Nisan 2005 00:00 • #603308
    bekçi haklısın iyisin hoşsunda dejenere de türkçe bi kelime değil takdir edersin ki..


    Zaten yanlış anlaşılan konu da bu... Biz yabancı kelimelerle savaşmıyoruz. Biz türkçe kelimelerin bu şekilde bozunmaya uğratılmasıyla savaşıyoruz.
  • Ktulu • 14 Nisan 2005 00:00 • #603309
    Adamın smiley bile dejenere yaaaaa!!!

    :)))))))


    bkz. =>
  • Ktulu • 14 Nisan 2005 00:00 • #603310
    Doğru ya adam belki GPRS'le falan girmiştir kasmamak için böyle bişey yapmıştır desemmmm.............

    Neyse demiyim :))))))
  • Nem • 14 Nisan 2005 00:00 • #603311
    Süper bir insanmış, alnından öpmek istedim :-)
  • FlashRoyal • 14 Nisan 2005 00:00 • #603312
    sadece :)