İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası
Darkened
• 14 Nisan 2005 00:00 •
#603303
adam iyice abartmış ... :)))))))
Loki
• 14 Nisan 2005 00:00 •
#603304
cep telefonuyla mı yazılmış bu?
gizem_cobain
• 14 Nisan 2005 00:00 •
#603305
bekçi haklısın iyisin hoşsunda dejenere de türkçe bi kelime değil takdir edersin ki..
Smarty
• 14 Nisan 2005 00:00 •
#603306
Korkunç başarılı bir Türk genci daha...
Ktulu
• 14 Nisan 2005 00:00 •
#603307
MOHAHAHAHAHAH!!
Helâl olsun bekçimiz de güldürebiliyomuş arada sırada :)))))))))))))
GaRaJ Bekçisi
• 14 Nisan 2005 00:00 •
#603308
bekçi haklısın iyisin hoşsunda dejenere de türkçe bi kelime değil takdir edersin ki..
Zaten yanlış anlaşılan konu da bu... Biz yabancı kelimelerle savaşmıyoruz. Biz türkçe kelimelerin bu şekilde bozunmaya uğratılmasıyla savaşıyoruz.
Ktulu
• 14 Nisan 2005 00:00 •
#603309
Adamın smiley bile dejenere yaaaaa!!!
:)))))))
bkz.
=>
Ktulu
• 14 Nisan 2005 00:00 •
#603310
Doğru ya adam belki GPRS'le falan girmiştir kasmamak için böyle bişey yapmıştır desemmmm.............
Neyse demiyim :))))))
Nem
• 14 Nisan 2005 00:00 •
#603311
Süper bir insanmış, alnından öpmek istedim :-)
FlashRoyal
• 14 Nisan 2005 00:00 •
#603312
sadece :)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
»