Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

Bu konu şu haber ile ilgilidir: İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası
  • _CedRiC_ • 15 Nisan 2005 00:00 • #603414
    vayy beaa hellal olsun valla kimse zoru basarmısss...:P....ueuhuhee
  • MG • 15 Nisan 2005 00:00 • #603415
    . (nokta)
  • isa_bet • 15 Nisan 2005 00:00 • #603416
    Evet nokta.. ülkemin güzel insanları.. düz mantıklar.. ya da mantıksızlar.. oturmamış kişilikler.. daha ne diyim..
  • sputnik_771 • 24 Mayıs 2005 00:00 • #603418
    ben ne kadar uğrassam yazamazdımm.....bu insana basarılıar derim yani...
  • oqz • 24 Mayıs 2005 00:00 • #603419
    Kendi dilinden utanan, kendi dilini düzgün kullanmayı anlamsız gören, yabancı kelimelere de hayran olan insanlarda aşağılık kompleksi vardır. Yazıklar olsun. Türkçe çok güzel bir dil. (veya öyleydi şunu görünce umutsuzluğua kapıldım yine)

    Kaygı, umutsuzluk.

    Onur


    Onur Abi çok güzel yazmışsın yine...

    Yorumların neredeyse tamamını okudum.Ne diyeyim Bekçim Allah sana sabır versin..Belki biraz sivri olacak ama gerizekalılarla uğraşıyorsun ya da kendini gerizekalı gibi göstermeye çalışanlarla...

    Türkçe'mizi önce doğru kullanalım sonra arındırırız yabancı kelimelerden (gerçi ben şimdi de arındırmaya çalışıyorum kendi çapımda).

    Ve Türkçe'mizi yabancı dillerden arındırmak isteyenlere de -yazarını hatırlamıyorum üzgünüm- "'Bye Bye' Türkçe" adlı kitabı öneriyorum.

    Halimize acıdım yine..

    Saygılar
  • pearl • 29 Mayıs 2005 00:00 • #603420
    bekçim seninleyiz
  • orkidprensesi • 29 Mayıs 2005 00:00 • #603421
    ben insanların kolaylık olsun diye yazdığı bu tür yazıları(ki yazı demek ne kadar doğru olur bu sessiz harf yığınına) okumakta çok zorlanıyorum. işkence gibi ya!
  • gozde_francis • 3 Haziran 2005 00:00 • #603422
    aşağıdaki yorumların çoğunu okudum ve gözüme bir şey takıldı. biri; sitedeki 20 yaşın altındaki üyelerin GaRaJ Bekçisi ile aynı görüşte olmadığını söylemiş. yaşım 17 ve GaRaJ Bekçisi'ni destekliyorum.
  • imsomniac • 9 Haziran 2005 00:00 • #603423
    istisnalar var elbet.. bence bu haberi eklemek isteyen arkadaşımızda bunu sabancı spastik çocuklar merkezinin bilgisayar laboratuarından yollamış.. gerçi onlar bile daha iyi eğitim alıyolar.. ben dejenere, ya da kısaltılmış, kolaylaştırılmış türkçenin kullanımına karşımıyım? kesinlikle hayır, msn icq ya da cep mesajlarımda bende sesli harflerden çok tasarruf ederim, ama orda olay farklı, mesaj yolluyosun ve mesaj alıyosun, ne kadar çabuk, o kadar iyi.. fakat burda bekçinin bahsettiği farklı bi olay.. kimsenin trtye çevirmek gibi bi derdi olduğunu sanmıyorum.. Ancak, burdaki kalıcı içerikten bahsediyor bekçi, farkındaysanız GARmes kullanımınızdaki mesajlarda arrrrrrrgggh dejenere türkçe olmaz mesajıyla karşılaşmıyorsunuz. özel hayata karışılmıyo, ve o ikinizin arasındaki şeydir.. fakat buraya yazılan yorumlar, forum mesajları, haberler, makaleler kalıcıdır ve düzgün olmak zorundadır.. siz hiç sesli harfler kullanılmadan yazılmış bir kitap gördünüz mü?? bu durumun bekçininde çok hoşuna gittiğini sanmıyorum, bir grup mongola habire laf yetiştirmeye uğraşıyor, she ye attığı mesajlardan sabrını anlamış olduk, nitekim ben mesaj yerine kafa atardım.. sorguluyor taktir edilmeli, fakat sorf muhalefet olmak adına incik bincik edilip bulunan her fırsatta laf sokmaya çalışıyo hissi uyandırdı bende.. Ayrıca, yabancı dil kullanımına karşı değilim diyo, yabancı dil kullanın, yabancı dil konuşun, ama türkçeyi bozmayın, bizim olan sağlam kalsın.. isteyen ingilizce yazsın, ama türkçe yazıcaksanızda kuralına uyun... (bu arada kimse yanlış anlamasın, bende dediğim gibi bi çok yerde sesli harfleri atıyorum, fakat herşeyin bi yeri var...)
  • jrennn13 • 10 Haziran 2005 00:00 • #603424
    bence çok doğru bir haber.türk dil kurumu'nun okuması lazım.:))çok haklı tel.'larda doğal olarak kısaltıp yazıyoruz,hadi mesajlaşmada da öyle ama bunun da bir sınırı olmalı...