istisnalar var elbet.. bence bu haberi eklemek isteyen arkadaşımızda bunu sabancı spastik çocuklar merkezinin bilgisayar laboratuarından yollamış.. gerçi onlar bile daha iyi eğitim alıyolar.. ben dejenere, ya da kısaltılmış, kolaylaştırılmış türkçenin kullanımına karşımıyım? kesinlikle hayır, msn icq ya da cep mesajlarımda bende sesli harflerden çok tasarruf ederim, ama orda olay farklı, mesaj yolluyosun ve mesaj alıyosun, ne kadar çabuk, o kadar iyi.. fakat burda bekçinin bahsettiği farklı bi olay.. kimsenin trtye çevirmek gibi bi derdi olduğunu sanmıyorum.. Ancak, burdaki kalıcı içerikten bahsediyor bekçi, farkındaysanız GARmes kullanımınızdaki mesajlarda arrrrrrrgggh dejenere türkçe olmaz mesajıyla karşılaşmıyorsunuz. özel hayata karışılmıyo, ve o ikinizin arasındaki şeydir.. fakat buraya yazılan yorumlar, forum mesajları, haberler, makaleler kalıcıdır ve düzgün olmak zorundadır.. siz hiç sesli harfler kullanılmadan yazılmış bir kitap gördünüz mü?? bu durumun bekçininde çok hoşuna gittiğini sanmıyorum, bir grup mongola habire laf yetiştirmeye uğraşıyor, she ye attığı mesajlardan sabrını anlamış olduk, nitekim ben mesaj yerine kafa atardım.. sorguluyor taktir edilmeli, fakat sorf muhalefet olmak adına incik bincik edilip bulunan her fırsatta laf sokmaya çalışıyo hissi uyandırdı bende.. Ayrıca, yabancı dil kullanımına karşı değilim diyo, yabancı dil kullanın, yabancı dil konuşun, ama türkçeyi bozmayın, bizim olan sağlam kalsın.. isteyen ingilizce yazsın, ama türkçe yazıcaksanızda kuralına uyun... (bu arada kimse yanlış anlamasın, bende dediğim gibi bi çok yerde sesli harfleri atıyorum, fakat herşeyin bi yeri var...)