Kendi dilinden utanan, kendi dilini düzgün kullanmayı anlamsız gören, yabancı kelimelere de hayran olan insanlarda aşağılık kompleksi vardır. Yazıklar olsun. Türkçe çok güzel bir dil. (veya öyleydi şunu görünce umutsuzluğua kapıldım yine)
Kaygı, umutsuzluk.
Onur
Onur Abi çok güzel yazmışsın yine...
Yorumların neredeyse tamamını okudum.Ne diyeyim Bekçim Allah sana sabır versin..Belki biraz sivri olacak ama gerizekalılarla uğraşıyorsun ya da kendini gerizekalı gibi göstermeye çalışanlarla...
Türkçe'mizi önce doğru kullanalım sonra arındırırız yabancı kelimelerden (gerçi ben şimdi de arındırmaya çalışıyorum kendi çapımda).
Ve Türkçe'mizi yabancı dillerden arındırmak isteyenlere de -yazarını hatırlamıyorum üzgünüm- "'Bye Bye' Türkçe" adlı kitabı öneriyorum.
Halimize acıdım yine..
Saygılar