Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

  • She • 14 Nisan 2005 00:00 • #603351
    bişeyi merak ettim!!
    acaba bu yazılanları okuyup
    -Aaaa!! ben artık çok daha güzel konuşmalı ve yazmalıyım
    diyen bi insan var mıdır?
    bence yoktur

    daha önce yazdıklarıma ilave ediyorum
    yazışmaların en kısası ve en anlaşılır olanı önemli

    ama bekçi amca açısından bakarsam olaya
    yani "empati" kurarsam
    -"burası benim mekanım ben nedersem o olur, sende misafirsin"
    misafir umduğunu değil yazılması gerektiği gib yazar"
    aslında olay bundan ibaret

    zaten en kötü sonuçlar baskı yüzünden çıkar

    bir konuşmada bi edebiyatçı şöyle demişti daha geçen gün seyrettim

    -" TRT zamanında herkes güzel konuşmaya önem veriyordu
    ama ilk özel radyolar açıldığında dj'lerin konuşmasından
    TRT'nin öğretici bi özelliğinin olmadığını gördük"

    ne kadar anlamlı
Bu konunun tüm mesajları