bişeyi merak ettim!!
acaba bu yazılanları okuyup
-Aaaa!! ben artık çok daha güzel konuşmalı ve yazmalıyım
diyen bi insan var mıdır?
bence yoktur
daha önce yazdıklarıma ilave ediyorum
yazışmaların en kısası ve en anlaşılır olanı önemli
ama bekçi amca açısından bakarsam olaya
yani "empati" kurarsam
-"burası benim mekanım ben nedersem o olur, sende misafirsin"
misafir umduğunu değil yazılması gerektiği gib yazar"
aslında olay bundan ibaret
zaten en kötü sonuçlar baskı yüzünden çıkar
bir konuşmada bi edebiyatçı şöyle demişti daha geçen gün seyrettim
-" TRT zamanında herkes güzel konuşmaya önem veriyordu
ama ilk özel radyolar açıldığında dj'lerin konuşmasından
TRT'nin öğretici bi özelliğinin olmadığını gördük"