Bazı şeyler bizi bunları yapmaya itti ve biz de yapıyoruz.
Zaten bu benim görüşüm değil, bu tip meselelerde her zaman yapılan savunma şekli olduğu için yazdım. Yıllar sürecek kısmı ise benim görüşüm; çünkü bu düzeltme her ne kadar hemen olabilecekse de, topluma yayılması o kadar kolay olmayacak diye düşünüyorum. Tam tersine, giderek daha da artacakmış gibi gözüküyor.