ama bekçi amca açısından bakarsam olaya
yani "empati" kurarsam
-"burası benim mekanım ben nedersem o olur, sende misafirsin"
misafir umduğunu değil yazılması gerektiği gib yazar"
aslında olay bundan ibaret
Değil... Buna gerçekten inanıyor musun? Üzüldüm... Halbuki burada bahsedilen olay çok farklı bir boyutta. Bir Türk gencinden kendi dilini yani Türkçe' yi koruması isteniyor. Yoksa kimsenin kendini kanıtlama çabası değil. Bu siteyi yapanlar kompleksli insanlarda değiller. Tek istenilen içerik olarak Türkçe' nin düzgün kullanımı, "söz geçiririm burası benim mekanım" gibi bir polemik içerisinde değil insanlar.