Yabancı kelimeler konusu elbette önemli ama bu bizim içine girebileceğimizden çok daha büyük bir sorun ve sadece internet kaynaklı değil.
Ama dejenere türkçe Internet ve SMS kaynaklı bir sorundur. Biz kimsenin özel mesajlarına karışmıyoruz. Özen göstermeden yazmış oldukları mesajlarla ilgilenmiyoruz. Ama bu sitenin kalıcı içeriğine bir şey ekleniyorsa buna özen gösterilmesi gerekiyor.
Bu bir ceza değil izin verilmeyen bir durum sadece. Dejenere Türkçe ya da senin öz türkçesiyle ifade ettiğin gibi Yoz Türkçe'nin burada var olamayacağından bahsediyorum yani...
(Not: Kusurları örtmekte gece gibi olmamı tavsiye ederek ne demek istediğini anlayamadım...)
Son olarak GRJ da evet grafik bir unsurdur. GaRaJ da öyle. bir şey anlatmaya çalışmaz. Algıya yönlenir. dilin bir parçası değildir.
GaRaJanda
GaRamp
GaRmes
grafik unsurlarının çatısını oluşturur... Bunların dille hiç bir ilgisi yok. GNCTRKCLL'nin ve CMYLMZ'ın olmadığı gibi.