Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

  • She • 14 Nisan 2005 00:00 • #603392
    Şunu söyleme gereği duyuyorum ama yazıyorum

    Öz türkçe olan Türk Sanat Müziği Sözlerine TÜRKÇE değil denmesi çok komik

    benim savunduğum şey bi adamın harfleri yutarak yazmış olduğu şey değil, onu anlamak için bayağı düşünmek gerekiyor

    internette insanların serbest olması....konuşması, yazması ve belki tarz yaratmaları buna izin verilmeli

    Sanatçı kişilik kısıtlanmayı sevmez..
    ama en başta O kişi korur Kültürünü

    Dejenerelik büyük bişey değil utanılması gereken bişey
    sadece şuna karşıyım insanların kelimelerde kullandığı harf, şekil vs.. bunları dejenerelik olarak algılamayın
    bunlar basite indirgemek, güzelleştirmek

    bir ressam sürrealist bir resimde adamın gözünü ağzında, kulağını belinde yapabiliyorsa yazı yazan insanda serbest olmalı
    Burası da dahil heryerde,

    İnsanlar bunları kullanınca, Türkçe'mize bişey olmaz
    KORKMAYIN
Bu konunun tüm mesajları