Şunu söyleme gereği duyuyorum ama yazıyorum
Öz türkçe olan Türk Sanat Müziği Sözlerine TÜRKÇE değil denmesi çok komik
benim savunduğum şey bi adamın harfleri yutarak yazmış olduğu şey değil, onu anlamak için bayağı düşünmek gerekiyor
internette insanların serbest olması....konuşması, yazması ve belki tarz yaratmaları buna izin verilmeli
Sanatçı kişilik kısıtlanmayı sevmez..
ama en başta O kişi korur Kültürünü
Dejenerelik büyük bişey değil utanılması gereken bişey
sadece şuna karşıyım insanların kelimelerde kullandığı harf, şekil vs.. bunları dejenerelik olarak algılamayın
bunlar basite indirgemek, güzelleştirmek
bir ressam sürrealist bir resimde adamın gözünü ağzında, kulağını belinde yapabiliyorsa yazı yazan insanda serbest olmalı
Burası da dahil heryerde,
İnsanlar bunları kullanınca, Türkçe'mize bişey olmaz
KORKMAYIN