Kendi dilinden utanan, özenen, kompleksli yazan insanların
yabancı dil özentisi olduğu gözümden kaçmadı nickleri görünce
Sataşmadan bir şey söyleyemez misin sen? Bu benim yerli yabancı bir çok sitede kullandığım isim, seni ne ilgilendirir? Kaldı ki zaten bütün nicklerimi gerçek adım soyadımla değiştirmek istiyorum, yine de seni ne ilgilendirir? Sataşma.
saygıdeğer edebiyat öğretmenlerine itafen
Sataşma işte. Ne söyleyeceksen sataşmadan söyle.
Kaldı ki konu dilin doğru kullanılması. Türkçe'yi de düzgün kullanırım, İngilizce'yi de.
Saygı, sevgi.
Onur