Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

  • sdqantaris • 14 Nisan 2005 00:00 • #603334
    Kendi dilinden utanan, özenen, kompleksli yazan insanların
    yabancı dil özentisi olduğu gözümden kaçmadı nickleri görünce


    Sataşmadan bir şey söyleyemez misin sen? Bu benim yerli yabancı bir çok sitede kullandığım isim, seni ne ilgilendirir? Kaldı ki zaten bütün nicklerimi gerçek adım soyadımla değiştirmek istiyorum, yine de seni ne ilgilendirir? Sataşma.

    saygıdeğer edebiyat öğretmenlerine itafen


    Sataşma işte. Ne söyleyeceksen sataşmadan söyle. Kaldı ki konu dilin doğru kullanılması. Türkçe'yi de düzgün kullanırım, İngilizce'yi de.

    Saygı, sevgi.

    Onur
Bu konunun tüm mesajları