Tekrar tekrar söylediğim gibi, bunun yabancı kelimelerle bir ilgisi yok. Keşke dilimizi yabancı kelimelerden de arındırabilecek güçte olsaydık. Ama değiliz. İşin bir ucundan hem de yeni yeni saplanan bir ucundan tutmak istiyoruz, ve tutuyoruz.
Eğer bu insanların rahatlıklarının bedeli 5 sene sonra Türkçe'yi doğru kullanan kişilerin yazdıklarının, söylediklerinin anlaşılmaması ise bu, GaRaJ yüzünden olmayacak. Bizim bu çorbada tuzumuz bulunmayacak. İşte bu yüzden Internette özellikle kalıcı içerikte kendini rahat hissetmek isteyenler GaRaJ'da bir şey yazamayacaklar.
Sonuna kadar bunun arkasındayız ve hiç taviz vermeyeceğiz.