Bazıları okuduklarını anlamıyorlar galiba. Olay yabancı kelimelerle ilgili değil diye daha kaç kere yazılması gerekiyor? Önce mevcut Türkçe'yi doğru kullanmak gerek. Sonra yabancı kelimelerle uğraşmaya başlanabilir ki bu aşamaya varmaya herhalde daha bir 10-15 yıl var.. Ayrıca bunu gösteriş olarak nitelendirmek de nasıl bir zihniyettir, hiç anlamadım..