Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

  • kalipardi • 14 Nisan 2005 00:00 • #603338
    benim anlatmak istediğim yabancı kelimeler kullanarak yaptığımız daha tehlikeli,siz buna yoz(dejenere) diyorsunuz ama bundan yüz yıl önce kullanılan osmanlıca kabacada olsa böyleydi ve insanlar milli değerlerini kaybetmiyorlardı(gidin araştırın osmanlıcayı)
    ama günümüzde kullandığımız yabancı kelimeler bizi yabancı uşaklığına doğru götürmekte,kendisini amerikalı ya da ingiliz sanan birsürü insan var,doğulu olduğumuzu unutmayalım mtv yi biraz az izleyelim ve bu son sözüm bekçi sana;
    ayıp örtmekte gece gibi ol...(mevlana)
Bu konunun tüm mesajları