Hiçbirşey gökten zembille inmedi Bekçi Babamız. CMYLMZ böyle yaptı GNÇTRKCLL öyle yaptı, derken derken bugünlere geldik. Herkes çanak tuttu bu meselelere, kimse umursamadı.. Şimdi eyvah dil elden gidiyor tartışmaları başladı. Dil elden çoktan gitti bile.. Eğer bir milleti bozguna uğratmak isterseniz, ellerinden "dinlerini", "dillerini" ve "sanatlarını" alacaksınız. Bize de bunu yapmıyorlar mı sizce?
(Not: Cem Yılmaz ve Türkcell bütün bu olanlardan sorumludur diyemeyiz, onlar da hepimizin yaptığını yapıyorlar, reklamın iyisi kötüsü olmaz. Sokakta insanlar kelime unsurlarını bu şekilde kullanıyorlarsa, onlar da reklamlarını böyle yaparlar. Gayet normal. Ayrıca Bekçi Babamız, size de bir sözüm var: Niçin GaRaJ diye yazıyorsunuz? Bu da grafik unsur mudur? Yoksa arkadaşlarla aranızda GRJ diye mi yazışıyorsunuz? Benim tanıdığım herkes "GaRaJ" yerine "grj" diye yazıyor. Buna çanak tutmuş olmuyor musunuz böyle yapmakla? Bazı şeyler bizi bunları yapmaya itti ve biz de yapıyoruz. Bunu değiştirmek maalesef yıllarımızı alacak...)