Yazmadan edemeyeceğim: "Kendimizi kandırmayalım ve önce aynaya bakıp, kendimize çeki düzen verelim".
(Bekçi Babamıza Not: Birgün biri çıkar der ki: Arkadaşlar, sizleri Türk Dil Kurumu'nun internet sitesine davet ediyorum. Dilimizi adam gibi öğrenmeden bir daha GaRaJ'a gelmeyelim. Evet, birgün böyle olur Bekçi Baba, insanlara baskı yapamayız bu anlamda. Doğru yolu göstermek "Ceza" ile olmaz. Anlatacaksın sürekli, yılmayacaksın hiçbir zaman. Unutma, "Ceza" asla çözüm değildir! O çok sevdiğimiz, uğruna ödün verdiğimiz Avrupa bu yöntemleri çoktan terketti. Sen de cezalandırmak yöntemini daha başlamadan terketmelisin, ama her zaman da gündemde tutmalısın ki, yavaş yavaş buraya gelen insanlar seni örnek alsın. Çok güzel birşey yapıyorsun bundan emin ol, ama yöntemlerin tam anlamıyla doğru olmalı; çünkü sözkonusu olan Türkçemiz, ana dilimiz.)