Bazı şeyler bizi bunları yapmaya itti ve biz de yapıyoruz. Bunu değiştirmek maalesef yıllarımızı alacak.
Savunması bu mu dejenerenin? Kimse kimseye zorla, tehditle ya da kişi istemedikten sonra aşılamayla bir şey yaptıramaz. Buna bilinçsizlik denir, bizi bunları yapmaya ittiler denmez. Ayrıca yıllar da almasına gerek yok. Hala yazım kuralları hatırlanıyor ne de olsa. İsteyen hemen bu dakika içerisinde de düzeltebilir, bu olanağa sahip.