Arkadaşlar kusura bakamayın ama çoğunuzun siyasetçilerden farkı yok.Sadece muhalefet oluyorsunuz . Belki bu yazdıklarımla bir süre dondurulacağım ama olsun artık şunu anlamamız lazım DİL bir milleti oluşturan en değerli öğelerden biridir .Bunun dalga geçilir bir yanı yok.Yok efendim dejenere bilmemne kökenliymişte garaj bilmemne kökenliymişte .Bekçiyi anlayın lütfen artık ya! Yabancı kelimelere bir düşmanlık beslemek değil olay benimde nick'im yabancı , olabilir.Konuyu lütfen saptırmayın. Sorunun aslı Türkçe'nin güzel kullanımı çoğu konuda haklısınız! ama kafa bulmayı bir kenara geçip bu konuda biraz daha hassas olalım LÜTFEN !! Bekçim sonuna kadar arkandayım.