acaba garajın türkçe danışmanı varmı,hepimiz bekçinin dil bilgisine kaldık(ben şahsen buna güvenmiyorum),kayıtlı bilgiymişte bilmem neymiş,yani 3-5 yıl sonra bu siteler kalacakmı çok merak ediyorum,garajı bu kadar büyütmeyin,sonuçta bir internet sitesi,yaptırım gücü çok sınırlı ticari bir şebeke
Ve birçok iyi yanı olduğunu düşünmeme rağmen türkçeye hizmet edecek son site