Birkaç yıl önce, Türkiye'de SMS hizmeti başladığı zaman, hepimiz nasıl mesaj yazacağımızı şaşırmıştık. Fiyatlar çok yüksekti, 1 mesajla gönderebileceğiniz kelime sayısı çok kısıtlıydı. İşte herşey böyle başladı. Mesaj sığmayınca orasını burasını kırpmaya başladık ve tek mesajda isteklerimizi anlatmaya çalıştık. Hatta öyle oldu ki, bu bir kabiliyet meselesi gibi algılandı: "Adama bak bu kadar kısa bir mesajda neler anlatmış!"... Daha sonra internet kullanımı yaygınlaştı ve o zaman ihtiyaçtan doğan bu kısa yazım şekli internette "moda" oluverdi. Bugün, herkes bu şekilde yazışabiliyor, hemen herkes bu yazımı anlayabiliyor. Bunun bir sorun olduğu, olacağı o zaman da belliydi, hakkında çok şey yazıldı ve bugün de Garaj'ın gündemine geldi.
Daha geriye gittiğimizde farklı bir sebep gören var mı?