Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

  • isa_bet • 14 Nisan 2005 00:00 • #603359
    bu şekilde olması tabi ki yanlış ama TRT spikerleri gibi de konuşulmaz bence dejenere olayı biraz daha yumuşatılmalı.. mesela "w" ile başlayan "valla" yazılamıyor ama "v" ile yazmak ordaki tonlamayı vermiyor.. garaj bekçisi türkçe hocalığı yapana kadar sitenin başka sorunlarıyla uğraşsın..
Bu konunun tüm mesajları