bu şekilde olması tabi ki yanlış ama TRT spikerleri gibi de konuşulmaz bence dejenere olayı biraz daha yumuşatılmalı.. mesela "w" ile başlayan "valla" yazılamıyor ama "v" ile yazmak ordaki tonlamayı vermiyor.. garaj bekçisi türkçe hocalığı yapana kadar sitenin başka sorunlarıyla uğraşsın..