1 günlük serbestlik ver "Dejenere Gençliğe'!! bakalım ne kadar
gerçekçi konuşmalar yapıyorsun ya da biz yapıyoruz
yani 1-2 kişinin abuk sabuk yazması nedeniyle
kısa güzel ve görsel kelimelerimizi bitirmeyin,kötülemeyin
O gün şöyle yaz
-"Bugün küfür hariç her kelime serbest" de bakalım ne olacak
sadece insanlar serbest olduğu için yazacak...2.gün kimse aynı oranda kullanmayacak buna eminim
Serbestlik kendi kendine yamuklukları yok edecek...
eğer çok aşırıya giderse sen yine temizliğini yaparsın..
Ayrıca Birisi sizin eve gelse ve size
-bak sen bunları yapacaksın bunları yapmayacaksın dese sin nedersiniz?
dürüst olun
Ben bekçi amcamın yerine geçip empatiyi kurarken böyle düşündüm