az öncede dediğim gibi belli bi seviyeye kadar dejenere türkçe olayı doğrudur ama samimiyet ifadesi olan bazı yazımlar vardır ve garaj bunu yasaklıyor.. "ki"lerin ayrı yazılması bu siteye hiçbirşey katmayacağı gibi götürüsü bile olur.. kolonilere mesaj yazdığımda "arrrrggghhh dejenere türkçe olmaz" dendiği zaman direk kapatıp çıkıyorum.. önemli olan türkçelik değildir zaten.. kural tabi ki heryerde olmalıdır ama insanlar kısıtlanmamalıdır.. ben şimdi bunları yazdım.. ne olacak? hiçbirşey.. garaj bekçisi herzamanki gibi kendine göre haklı sebepler bulacak ve uygulamaya devam edecek.. ben bu yüzden bu siteye girmemezlik yapacakmıyım? yapmayacağım çünkü burda bir sürü arkadaşım var.. garaj bekçisi tepki olamayacağını bildiği için kendi istediğini yapmaya devam edecekmi? edecek.. iyi günler diliyorum..(bu mesajı yazdım ama "tabi ki" deki "ki" yi ayrı yazmadığım için sinyal geldi.. bu arada diyelimki grup kurdum ve adı "tabi ki" (birleşik) pekala olabilir çünkü burası bir müzik sitesi.. o zaman ne olacak?)