Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

  • Rebelfire • 14 Nisan 2005 00:00 • #603370
    dejenere türkçe bence gerekli sonuçta bugün bu şekilde başlıycak ve böyle giderek dilimizi kaybetmeye zarar vermeye başlıycaz..ama bence bu dejenere türkçede bazı saçmalıklar var..yani mesela bazı şarkı sözlerini kabul etmiyor ya da ki lerin ayrı yazılmasınsa sinyal veriyor falan bunlar gereksiz ama bunların haricinde kesinlikle bekçiye katılıyorum..
Bu konunun tüm mesajları