Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

  • cyn • 14 Nisan 2005 00:00 • #603371
    ***BEKCİYE ve GARAJA***
    chat dili diye bisey var.hepimiz kadar bekcimiz de biliyo bunu.ordan burdan kisaltarak en kisa zamanda en az harfle biseyler yazmaya calismak ya da yazmak istemek gayet normaldir.e o zaman turkce karakter kullanmaya aliskin olmayan ben ve benim gibileri de 'vah vah turkce yazmiyo,cok ayip' diye elestirilsin..bunlarin yani sira dejenere turkceden bahseden garaj bekcesi ve yorum yazan guruh 'ki' ve 'de' eklerinin nerelerde ayri yazilcagini bilmekten acizdir.her seyden ote 'dejenere turkce' ibaresi bile kullanilmamali elestirinler tarafindan (elestirdigi seyi yaparak tezatlik durumu'.bu kadar kasmaya gerek yok.neticede cogu zaman nasil anlatildigi degil neyin anlatildigi daha muhimdir.kaldi ki burasi teenage muhabbeti ceken bir internet sitesi degil mi?biraz rahat olsak daha kasmadan daha cok sey ifade edebilcez gibime geliyo...
Bu konunun tüm mesajları