cyn:
1. Bunu yazmaktan sıkılmayacağım. Dejenere türkçe yabancı kelimelerle ilgili bir konu değildir.
2. Chat dili chatte kullanılır, mesajlaşmada kullanılır. Kalıcı içerikte kullanılmaz
3. Dejenere Türkçe'nin türkçe karakterlerle de bir ilgisi yok, w ile evet yazmaksa kastın var tabii. Ama böyle bir alışkanlık ta dejenerasyonun ispatıdır.
4. Yanlış yazdığım her "-de" her "-ki" eki için özür dileyebilirim. Burada uğraşılan şeyler yanlışlıklar değildir. Dejenerasyon bir yanlışlık değildir. İsteyerek ama bilinçsizce yapılmış bir ihanettir.