Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

  • GaRaJ Bekçisi • 14 Nisan 2005 00:00 • #603374
    cyn:
    1. Bunu yazmaktan sıkılmayacağım. Dejenere türkçe yabancı kelimelerle ilgili bir konu değildir.

    2. Chat dili chatte kullanılır, mesajlaşmada kullanılır. Kalıcı içerikte kullanılmaz

    3. Dejenere Türkçe'nin türkçe karakterlerle de bir ilgisi yok, w ile evet yazmaksa kastın var tabii. Ama böyle bir alışkanlık ta dejenerasyonun ispatıdır.

    4. Yanlış yazdığım her "-de" her "-ki" eki için özür dileyebilirim. Burada uğraşılan şeyler yanlışlıklar değildir. Dejenerasyon bir yanlışlık değildir. İsteyerek ama bilinçsizce yapılmış bir ihanettir.
Bu konunun tüm mesajları