Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

  • sprytd • 14 Nisan 2005 00:00 • #603375
    şunu söyleyeceğim ilk başta. tabi söylerken kelimelerime dikkat edeceğim yani bu başlık altında zaten eğer şekil 1 a da olduğu gibi konuşursak ne anlamı kaldı yorumun. yani söz ve davranış birbirini tutmayacağı gibi göründüğümüz gibi olma meselesini de yakalayamayız. neyse. gençlerin duyarsızlığı ya da gerektiği kadar duyarlı olumamaları (ne yazık ki ben de bir gencim. ama genelleme yapınca kurunun yanında yaş da yanıyor maalesef) olayı algılamak istememelerinden kaynaklanıyor. türkçenin nereye gittiğini göremeyecek kadar körler mi bilemiyorum. ama bir toplumu asemile etmenin en kolay yoludur dili yaralamak bunu da unutmayalım. belki şimdi kullandığımız bu ağız biraz eğlenceli (öyle olması gerekiyor) ve ayrıca ortama akma bazında çevrede karizma yaratabilir. ama doğru değil. bu hastalığın (hastalık diyorum dikkat edin!) pençesinde olup da kurtulmak istemeyen çok kişi var. onlara birkaç kitap önereceğim.

    feza hapçilingirler _dedim ah_
    feza hepçilingirler _türkçe off_

    zaten iki kitap birbirinin devamı niteliğinde. üslup hoş ve de tarizli.
Bu konunun tüm mesajları