'' Chat dili chatte kullanılır, mesajlaşmada kullanılır. Kalıcı içerikte kullanılmaz.''
kullanilmaz? tabu..
''dinsizler ve allahsizlar'' diye bi koloni kurmak isteyen birine de tabu koymustun bekcimiz.
'allaha inanan metalciler kolonisi'ne tabu yok ama..
bu biraz isine geldigi gibi algilama potansiyelin oldugunu gostermez mi?dejenere turkce de hassas oldugun bi konu sanirim.resmi olmayan her alanda isteyen istedigi sekilde ifade etse kendini pek guzel olur.ama sanal dedigimiz 'gercek olmayan' bi alemde tabuya yer vermek de komik..
*bu konuyu saptirmalim lutfen.sadece ''kasmayalim iste'' demek istiyorum.