Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

  • MG • 14 Nisan 2005 00:00 • #603382
    Bekçi Babamız, bence site kurallarını tartışmaya açman yanlış olmuş. Yayınlamam diyorsan yayınlamazsın olur biter. Birşeyleri değiştirmek istiyorsan, bunu baskı kurarak yapamazsın. TRT gerçeğine döner iş (She'ye katılıyorum bu noktada). Yarın öbürgün başka bir GaRaJ açılır, herkes oraya gider, sen de özgün içeriğinle başbaşa kalırsın. Bence daha serbest bir ortam olmalı, kuralların olmalı, ama tartışma ortamı olmamalı. Çünkü tartışmak senin imajına (senden kastım GaRaJ) zarar veriyor. Bırak isteyen istediğini yapsın. Herkes kendi yazdığından sorumlu olmalı, bütün sorumluluğu sen alamazsın, buna hakkın yok, gücün de yetmez. Yorulursun.
Bu konunun tüm mesajları