MG:
Tartışmaya açtığım bir konu yok zaten. Şu ana kadar Dejenere Türkçe'yle ilgili bir çok şey konuştuk, forumlarda, mesajlarda, yorumlarda... Ben her zaman sitenin konuya bakışını tutarlılıkla gösterdim.
Bugün eklenmiş yukarıdaki haberi de görünce ne kadar haklı olduğumu bir kez daha anladım ve sizlerle bunu paylaşmak istedim. Yoksa herhangi bir tartışma amacı yok işin içinde.