Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

  • She • 14 Nisan 2005 00:00 • #603385
    Arkadaşlar size nasıl konuşmanız ve yazışmanız gerektiği hakkında örnek olsun diye yazıyorum
    Bundan sonra böyle olacak LÜTFEN

    N'ideyim bilmem elinden senin, bilmem n'ideyim
    Senin elinden feryâd edeyim gönül dilinden
    Acındırmaz bilmem neden gönüldeki ızdırabım
    Vefâsız seni sevmeden aşk hastasıyım harabım
    Sensizliğim azap bana, gözyaşlarım şarap bana
    Hayatım ızdırap bana, yanıp sönen bir serabım
    Bakmıyor çeşm-i siyâh feryâde,
    Yetiş ey gamze yetiş imdâde.
    Gelmiyor hançer-i ebrû dâde,
    Gel ne korkarsın ecel sîmâ-yı zerdimden benim,
    Kurtar Allah aşkına dünyâyı derdimden benim.
    Yetiş ey gamze yetiş imdâde.
    Cânâ rakîbi handân edersin
    Ben bi-nevâyı giryân edersin
    Bi-gânelerle ünsiyyet etme
    Bana cihânı zindân edersin
    Nideyim sahn-ı çemen seyrini cânânım yok
    Bir yanımca salınır serv-i hırâmânım yok
Bu konunun tüm mesajları