İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası
She
• 14 Nisan 2005 00:00 •
#603385
Arkadaşlar size nasıl konuşmanız ve yazışmanız gerektiği hakkında örnek olsun diye yazıyorum
Bundan sonra böyle olacak LÜTFEN
N'ideyim bilmem elinden senin, bilmem n'ideyim
Senin elinden feryâd edeyim gönül dilinden
Acındırmaz bilmem neden gönüldeki ızdırabım
Vefâsız seni sevmeden aşk hastasıyım harabım
Sensizliğim azap bana, gözyaşlarım şarap bana
Hayatım ızdırap bana, yanıp sönen bir serabım
Bakmıyor çeşm-i siyâh feryâde,
Yetiş ey gamze yetiş imdâde.
Gelmiyor hançer-i ebrû dâde,
Gel ne korkarsın ecel sîmâ-yı zerdimden benim,
Kurtar Allah aşkına dünyâyı derdimden benim.
Yetiş ey gamze yetiş imdâde.
Cânâ rakîbi handân edersin
Ben bi-nevâyı giryân edersin
Bi-gânelerle ünsiyyet etme
Bana cihânı zindân edersin
Nideyim sahn-ı çemen seyrini cânânım yok
Bir yanımca salınır serv-i hırâmânım yok
Bu konunun tüm mesajları