Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İşte Dejenere Türkçe'nin Doruk Noktası

  • MG • 14 Nisan 2005 00:00 • #603405
    İnatlaşmayla ilgili çok güzel bir laf vardır. Buraya yazamam ayıp olur senin özeline mesaj atıyorum biraz gülersin tam da buraya yakışıyor ama işte bekçilik n'aaparsın...


    Duyuru: Herkes soruyor Bekçi sana ne yazdı diye.
    Bana Bekçi Babamızdan herhangi bir mesaj gelmedi.

    Merak edenlere duyurulur.
Bu konunun tüm mesajları