İnatlaşmayla ilgili çok güzel bir laf vardır. Buraya yazamam ayıp olur senin özeline mesaj atıyorum biraz gülersin tam da buraya yakışıyor ama işte bekçilik n'aaparsın...
Duyuru: Herkes soruyor Bekçi sana ne yazdı diye.
Bana Bekçi Babamızdan herhangi bir mesaj gelmedi.