Burda olay yazılanın yanlış olması olsaydı türkçe dışı kelimelerin kullanılmasının da yasaklanması gerekirdi.. garaj bekçisi, garajdaki ortam, garajdaki özgürlük hakkında ne kadar anket yaptıysam sonuç olumsuz çıktı.. garaj bir şekilde kendi kendini bitiriyor.. burda yapılan şey lise yıllarında en sinir olunan, türkçe derslerinden nefret edilmesini sağlayan "-de, -da eklerinin ayrı yazılması" konusunda emir vermektir.. ayrıca garaj ortamında bekçiye göre birşey doğruysa ondan kesinlikle dönüş yoktur.. konuşurken yapılan vurguların yazarkende yapılabilmesi için "dejenere" denilen kelimelerin kullanılması gerekir yoksa son derece resmi ve sıkıcı ortam oluşur.. burda herkes kendi dilinin ve kültürünün anlamını bilecek yaştadır.. isteyen sahip çıkar isteyen sahip çıkmaz.. "arrrrgghhhh dejenere türkçe" demeyle zorlama yapılamaz.. madem türkçeye bu kadar meraklı garaj bekçisi "olmadı kuzum türkçemize zarar veriyorsunuz" diye değiştirsin o mesajı.. burasıda rockçuların değil TSM severlerin sitesi olsun.. bu arada ''dinsizler ve allahsizlar'' kolonisi neden kurulamamış anlamadım.. bunun kime ne zararı var? islam veya isevilik veya musavilik bir inançsa ateizm de bir inanç felsefesidir ve bu ateistlere yapılan bir saygısızlıktır..