ama ben koministler kolonisi diye bir koloni biliyorum.. bunu açmak sorun olmuyorda atatürk veya allahsızlar kolonisi açmak mı sorun oluyor? adı üstünde "koloni".. ilgini çekiyorsa girersin ilgini çekmiyorsa girmezsin rahatsız eden mesaj olursa silersin rahatsız eden birileri olursa koloniden atarsın.. tanımadığım birileri yüzünden suçlu duruma düşünoyrum küfür yiyorum yazmışsın.. öküz engelleme programı diye birşey yok henüz onları eleyemezsin elesende onlar bi şekilde girerler bu ortama.. o küfürlere bende maruz kaldım hemde çok saçma sebepler yüzünden.. sorunları çözmek için sistem oturtmak yerine kendi insiyatifini kullanıyorsun.. garaj bekçisi bir kişi mi yoksa birkaç kişi mi bilmiyorum.. ama olaya tanımadığım birilerini kaybetmek gözüyle bakarsan sonuç pekde iç açıcı olmaz.. çünkü siteye ilk üye olunduğunda eş-dost listesinde direk adın var.. sen bizim için tanımadığımız birisi değilsin.. bize de bu gözle bakman yanlış olur.. haberde verdiğin örnek çok uç bir örnek tabi ki böyle haber konulmaz bu siteye zaten konulursa bu site benim gözümde tamamen biter.. ama olayın imla kurallarına ve ses efektlerine etki etmemesi lazım.. daha önce de dediğim gibi (yani -de yi ayrı yazdırdın ya helal olsun) ne diyeceğimi unuttum:))