böyle sivri tiplere gıcık oluyorum sırf muhalefet yapmak için konuşuyorlar..bekçim dünya ahiret bacım sen niye kaale alıyorsun ki bunları boşver nasıl olsa anlamıyacaklar..bırak onlar s lm n br asl p ls diyip dursunlar bırak onlar kuşum aydın gibi vurgulasınlar cümlelerini bırak onlar ay yarın boyfriendimle taksime akıcam desinler..bir iki uyarıdan sonra uymayanları uçurursun olur biter..sözle uslanmayanın hakkı kötektir benden daha iyi biliyorsun ;)