"asphyxiater" işte acı olan da bu zaten, işin o basit kısmıyla bile uğraştığımız için neler oldu aylardır... bu sayfa bile çok net bir aynası işin :(
Ama senin fikrin de çok güzelmiş, umarım değerlendirirsin de yabancı kelimelerden arındırabiliriz Türkçe'yi elele. Şimdilik biz dejenere türkçe tespit edecisinden daha iyisini yapamıyoruz. Yani diyoruz ki bizim bilgisayar programımız onu ayırt edecek kadar iyi değil, başka yani durum biraz :)